مصاحبه آرشیو خبر ها
ماریوی کوچک از رازها و آرزوهایش می گوید

ماریوی کوچک از رازها و آرزوهایش می گوید

ماریو لمینا به اولین فصل امیدوار کننده ای که در یوونتوس گذراند و نیز آینده ای که در آن بیانکونری را به سالهایی روشنتر برساند، نگاهی انداخته است.

 

کارهای تخریبی دفاعی، تکل های سخت، قطع توپ های زمانبندی شده و تازه مهم تر از همه ی اینها گلزنی های با کلاس. ماریو لمینا نشان داده که می تواند در اولین فصل حضورش در بیانکونری چقدر خوب عمل کند.

 

بعد از این درخشش، عجیب نبود که بیانکونری قرارداد طولانی مدت 4 ساله برای نگه داشتن جوان گابنی اش امضا کند و به خاطر تلاش هایش به او هدیه ای بدهد.

 

او در گفت و گو با اسکای اسپورت گفت:

 

من کمی در ابتدای فصل مشکلات مصدومیت داشتم و به لطف یووه توانستم بر آنها غلبه کنم. از روندی که در طول فصل طی شد بسیار خوشحالم و از بابت حمایتی که از هم تیمی هایم دریافت کردم خرسندم.

 

لمینا در این فصل نشان داده که می تواند در تمام پست های خط هافبک بازی کند:

 

من اکثرا در پست مارکیزیو، مقابل 4 دفاع به میدان رفتم ولی در پست های هجومی تر هم راحت بودم. من دائما در حال یادگیری هستم، مطمئنم در هرپستی می توانم به تیم کمک کنم. من سال فوق العاده ای داشتم، نه فقط به خاطر دو گلی که زدم، بلکه به خاطر موفقیتی که به طور کلی در طول 9 ماه اخیر به دست آورده ام. ما در ماه های اخیر محشر بوده ایم اما نباید اینجا متوقف شویم. از نظر فردی این تازه شروع کار من است و امیدوارم در سال های پیش رو به عضوی کلیدی در تیم تبدیل شوم.

 

راز موفقیت فردی و پنجمین اسکودتوی تاریخی یووه در لیگ چه بود؟ اتمسفر پیرامون زمین تمرین، تجربه و حمایت هم تیمی ها و به خصوص جیجی بوفون و البته جو صمیمی رختکن یوونتوس:

 

به نظر من چیزی که یوونتوس را از بقیه ی تیم ها جدا می کند توجهشان به جزئیات در تمرینات و اماده سازی برای هر بازی است. از هیچ کوششی دریغ نمی شود و سراسر مجموعه ی تیم بی نهایت حرفه ایست. طبیعتا در ابتدای کار پل و پاتریس با توجه به فرانسوی زبان بودنشان خیلی به من کمک کردند تا در تیم جا بیفتم، اما حالا می توانم بگویم که با همه خیلی صمیمی هستم. اگر قرار باشد یک نفر که بیشترین تاثیر را روی من گذاشته است انتخاب کنم، جانلوییجی بوفون را برمیگزینم. او این قدرت را دارد که به هر کسی اعتماد به نفس و باور تزریق کند.

 

او در پایان از بزرگترین آرزویش در لباس یووه می گوید:

 

رویایم این است که لیگ قهرمانان را با یوونتوس فتح کنم. آخرین باز در فینال نتوانستیم پیروز شویم و این دفعه تا آخرین دقایق بایرن مونیخ را حذف کرده بودیم: تمام چیزی که کم داشتیم یک ذره خوش شانسی بود، چیزی که هر تیم قهرمان در این تورنومنت به آن نیاز دارد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: